Binnen het logistieke traject van bestellen tot leveren neemt de webwinkel een belangrijke plaats in. Tijdens het bestelproces heeft de besteller zicht op de actuele voorraadposities in het magazijn in Elst en op de verwachte levertijd van de gehele bestelling.
Het magazijn verwerkt de bestelling direct bij binnenkomst. Order picks verlopen met behulp van draadloze handscanners op basis van barcodes. De kans op pickfouten is hierdoor gering. Zodra de bestelling gereed is, wordt deze aangeboden bij onze pakketdienst. Die levert de bestelling de volgende werkdag af op het aangegeven adres.
Heigo werkt hiervoor samen met GLS aangezien ze een Nederlandse ISO 9001 + 14001 gecertificeerde vervoersdienst is. Het proces bij de vervoersdienst werkt volledig met barcodes en scanners. Fouten worden zo tot een minimum beperkt. Door middel van het track & trace systeem is de status van uw bestelling altijd te volgen. Bij afleveren wordt de handtekening van de ontvanger digitaal verwerkt in het track & trace systeem van de vervoersdienst.
Uitgebreidere informatie over onze logistiek en workflow vindt u
hier.