Klanttevredenheid
Ons doel is uw organisatie en de gebruikers maximaal te ontzorgen. Dat we hierin slagen blijkt uit de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek van 2020 waarin wij gemiddeld als zeer goed scoren.
Servicegericht
Eén vast contactpersoon
Voor het verzorgen van een optimale dienstverlening krijgt u vanuit onze organisatie één vast contactpersoon. Uw vaste contactpersoon heeft alle kennis van de gemaakte afspraken met betrekking tot het bestelproces, de webwinkel, het schoenenplan, de levertijden en overige randvoorwaarden. Voor vragen, problemen, klachten en retouren, garanties én de terugkoppeling daarop kunt u terecht bij uw vaste contactpersonen bij ons op de binnendienst.
Altijd goed bereikbaar
Uw vaste binnendienstmedewerker is dagelijks van 8:00 tot 17:00 uur voor u telefonisch (via een rechtstreeks nummer) of per mail bereikbaar. Uw binnendienstmedewerker heeft een vaste achtervanger bij afwezigheid welke ook op de hoogte is van de gemaakte afspraken. Dezelfde werkdag ontvangt u een terugkoppeling op uw vraag, probleem of verzoek. Mocht de binnendienstmedewerker hierbij informatie van andere afdelingen binnen Heigo nodig hebben dan zorgt hij ervoor dat de benodigde informatie dezelfde werkdag beschikbaar is om u tijdig een reactie te geven.
In een persoonlijk gesprek overleggen wij graag met u de oplossingen voor al uw vragen
BEL ONS →
Mensgericht
Onze betrokken medewerkers zijn vakbekwaam, hebben passie en zijn betrokken bij hun klanten. Wij kennen uw organisatie als huidige leverancier, spreken de taal van de medewerkers en handelen op een wijze die bij uw organisatie past.
Landelijke speler
Heigo is een centraal in Nederland gelegen. Heigo is een landelijke speler. Iedere regio heeft zijn eigen team van vakbekwame medewerkers om u en uw organisatie maximaal te kunnen ondersteunen. Door deze werkwijze is Heigo uw leverancier op de hoek.
Vakbekwaam
Ons doel is niet alleen zorgdragen voor de levering van de gevraagde artikelen die voldoen aan de gestelde eisen, maar ook gedurende het contract ons op te stellen als een pro-actieve partner. Hiervoor hanteren wij een succesvol ontzorgconcept.
Ons ontzorgconcept
Het ontzorgconcept bestaat onder andere uit het ter plaatse ondersteunen en adviseren van onze klanten met betrekking tot de door ons aangeboden artikelen en diensten. Tevens blijven wij onze klanten gedurende het contract adviseren op het gebied van budgetbeheer, een efficiënt bestelproces, het realiseren van kostenbesparingen, standaardisatiemogelijkheden binnen het pakket en gevolgen vanuit veranderende wetgeving.