Webshop op maat
Onze webwinkel is ontwikkeld vanuit de 50 Europese aanbestedingen die wij de laatste drie jaar als opdracht hebben verzorgd. De doelstelling is een zo efficiënt mogelijk bestel- en leverproces waarbij noodzakelijke gegevens en informatie makkelijk te raadplegen zijn. Zoals gevraagd, ontvangt zowel de medewerker als de kledingcontactpersoon direct na het indienen van de bestelling automatisch per mail een bevestiging met vermelding van het aantal, de prijs en de levertijd. De webwinkel geeft vanuit rechten voor dragers/medewerker, bestellers/teamleider en inkopers/contractmanager beheermogelijkheden en is op elk niveau vanuit uw uitvraag in te regelen.
Persoonlijke webshop
De webwinkel ontwikkelen wij in eigen beheer. Hierdoor kunnen wij de webwinkel volledig naar de wensen en behoeften van uw organisatie op maat maken. Het feit dat meer dan 80% van alle bestellingen worden geplaatst via de webwinkel is het bewijs dat de webwinkel aansluit bij de wensen van onze relaties. Bij de ontwikkeling van de webwinkel staat gebruikersgemak altijd centraal. De webwinkel is voorzien van een duidelijke gebruikersinstructie en handleiding. Daarnaast kent de webwinkel verschillende gebruikersniveaus met rechten en autorisatiemogelijkheden.
Helpdesk/IT-ondersteuning
Indien gewenst verzorgen wij op locatie een duidelijke presentatie over de webwinkel en kan de drager telefonisch contact opnemen met onze helpdesk, hierbij kijken we vanuit onze kant mee in de webwinkel en helpen we de besteller verder.
Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur en zaterdag van 09:00 uur tot 13:00 uur.